Search:

Type: Posts; User: pullingaway

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    23
    Views
    1,320

    Hottest TV doctor

    Hey people...who do you think is the hunkiest t.v doctor …either from Grey’s, House or E.R? It can be past or present. my secret fave is Anthony Edwards!
  2. Replies
    7
    Views
    679

    I went to a Rock festival in Italy a couple years...

    I went to a Rock festival in Italy a couple years ago when i was studying abroad there for my culinary studies! I'm not sure if that's the same thing as the festival your cousin went to.... Ireland...
  3. Replies
    25
    Views
    2,523

    lmfao.... coco chanel is be shown saturday...

    lmfao....

    coco chanel is be shown saturday night at 8pm on lifetime... all i know is anna wintour is the shitttt
  4. Thread: Judy Reyes

    by pullingaway
    Replies
    9
    Views
    909

    I dont know if i have ever seen her in any thing...

    I dont know if i have ever seen her in any thing else but i did see and advertisement for that movie.
  5. Replies
    19
    Views
    1,255

    That show subway is pretty good! It's sort of...

    That show subway is pretty good! It's sort of strange seeing some of these people that you used to or still see every morning on your commute to work! I used to see the last lady in this video...
  6. Replies
    7
    Views
    732

    Queer Eye guys?

    Where did those guys all go? Are they up to anything these days?
  7. Replies
    19
    Views
    1,370

    Jared Cotter, who is such a dreamboat in my...

    Jared Cotter, who is such a dreamboat in my opinion... It's called You Rock, Let's Roll..and it starts on Fuse tonight... I can't wait!!!
  8. Replies
    19
    Views
    1,370

    hmm I think I heard Jared is making some kind of...

    hmm I think I heard Jared is making some kind of TV show with Crishell Strauss from All My Children
  9. Replies
    19
    Views
    1,255

    Is there hope for TV?

    Ok, honestly... TV has gone to complete poop. I can't believe how many shows out there are completely unoriginal or simply lack any substance. It's also sad how there are huge audiences for many of...
  10. Replies
    58
    Views
    4,340

    Childhood books

    What were some of your favorite childhood books?
  11. Replies
    22
    Views
    1,110

    i LOVED the SATC movie!!! it was soo...

    i LOVED the SATC movie!!! it was soo divalicious!!! :)

    i am awaiting the new season of Lifetime's Army Wives. I couldn't get enough of the first season!
  12. Replies
    473
    Views
    40,416

    really exquisite!!!

    really exquisite!!!
  13. Replies
    2
    Views
    1,025

    hmm she's pretty

    hmm she's pretty
  14. Replies
    37
    Views
    6,011

    dude she is fine!

    dude she is fine!
  15. Replies
    19
    Views
    1,890

    she's a fag... i hate her!

    she's a fag... i hate her!
  16. her legs are normal!

    her legs are normal!
  17. Replies
    124
    Views
    16,341

    it is for a film.. he had to drop 45 lbs

    it is for a film.. he had to drop 45 lbs
  18. Replies
    27
    Views
    6,095

    i think shes okay now

    i think shes okay now
  19. Replies
    473
    Views
    40,416

    ooo that is soo pretty! i would DEF stay there!!

    ooo that is soo pretty! i would DEF stay there!!
  20. yeah. it suxxxx

    yeah. it suxxxx
  21. Replies
    13
    Views
    7,510

    those houses are soo cute!!!

    those houses are soo cute!!!
  22. Replies
    7
    Views
    1,051

    i would just go to take pics!! that is phenomenal!

    i would just go to take pics!! that is phenomenal!
  23. tulips!!!! love them colors!

    tulips!!!! love them colors!
  24. Replies
    473
    Views
    40,416

    oooo that's really cute!!! nifty idea!

    oooo that's really cute!!! nifty idea!
  25. Replies
    4
    Views
    1,316

    lol.. damn that's pretty cool!

    lol.. damn that's pretty cool!
Results 1 to 25 of 36
Page 1 of 2 1 2