Results 1 to 14 of 14

Thread: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

  1. #1
    SVZ
    SVZ is offline
    Do fish have boogers? SVZ's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Venus
    Posts
    1,000,003,609

    Default Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)



    Peter Kramer via HWB


  2. #2
    Elite Member vballchica134's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    1,681

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    Hilary looks better in the 5th pic on the top row, when she smiles like that. I didn't know she had so many piercings in her ear either.

  3. #3
    Elite Member heart_leigh's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Nowheresville
    Posts
    5,388

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    The horse twins.
    Rock the fuck on!

  4. #4
    Elite Member sprynkles's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    At the salon
    Posts
    19,841

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    OMG...if only I knew how to put photos on here, Hilary looks like Matt Dillion did on "There's Something About Mary" after his character had those fake teeth put on the impress Mary, lol!

    "A massive penis means never having to say you're sorry". Mo

  5. #5
    Elite Member sprynkles's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    At the salon
    Posts
    19,841

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    OMG...if only I knew how to put photos on here, Hilary looks like Matt Dillion did on "There's Something About Mary" after his character had those fake teeth put on the impress Mary, lol!
    Last edited by sprynkles; August 15th, 2006 at 02:04 AM.

    "A massive penis means never having to say you're sorry". Mo

  6. #6
    Elite Member Voodoo Child's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Sweet Down Under!
    Posts
    12,646

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    Hilary is a very pretty girl.

  7. #7
    Elite Member heart_leigh's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Nowheresville
    Posts
    5,388

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    Quote Originally Posted by sprynkles View Post
    OMG...if only I knew how to put photos on here, Hilary looks like Matt Dillion did on "There's Something About Mary" after his character had those fake teeth put on the impress Mary, lol!
    You mean this one?

    Rock the fuck on!

  8. #8
    Silver Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    433

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    HAHAHAHA. nice! btw...is Haylie ever gonna get her nose fixed? i mean, seriously, if someone ever needed a jose job, its her!

  9. #9
    Gold Member Mavado's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,229

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    Quote Originally Posted by heart_leigh View Post
    The horse twins.
    That is exactly what i was gonna say!

  10. #10
    Gold Member jocelyn's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    787

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    haylie is no beauty queen that's for damn certain.

  11. #11
    Bronze Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    10

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    They both look beautiful & really lovely !! Thanks a lot for these awesome pics !!

  12. #12
    Bronze Member leaglagla's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Agen, France
    Posts
    195

    Smile Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    Hilary is really looking good here!!! I like her in this dress, I just find her perfect here...

    She's just stunning!!!

  13. #13
    Bronze Member SkyLark's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    53

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    Hilary looks so feminine!

  14. #14
    Elite Member loulou58's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    In a room full of JBF's
    Posts
    3,893

    Default Re: Hilary and Haylie Duff at the "Material Girls" Premiere (08/14/2006)

    I think Hilary has grown into her new teeth a lot, they look a lot normaler(is that even a word?haha) than they used to, but im sorry Haylie is not good looking at all.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 31
    Last Post: August 26th, 2006, 02:10 PM
  2. Replies: 4
    Last Post: August 17th, 2006, 01:45 PM
  3. Replies: 5
    Last Post: July 19th, 2006, 10:44 AM
  4. Haylie Duff at the "Coming Out" Party (07/13/2006)
    By PurpleHaze in forum Photo Archive
    Replies: 12
    Last Post: July 16th, 2006, 04:13 PM
  5. Replies: 17
    Last Post: March 9th, 2006, 06:18 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •