Login to remove the ads!
Tab Content
More Activity
About rockchick

Basic Information

Date of Birth
December 31
About rockchick
Biography:
I can be a catty bitch, but I also cry at some commercials and can be overly sensitive.
Location:
midwest USA
Celebrity Crush:
David Gilmour
Interests:
classic rock, making fun of celebs
Occupation:
mom of 3 and grandma of 1, secretary for school district

Signature


There's someone in my head, but it's not me

"I said Beyonce was stupid and I left." immortal words of Zahi Hawass

Statistics


Total Posts
Total Posts
3,898
Posts Per Day
1.25
General Information
Last Activity
Today 08:13 AM
Join Date
October 16th, 2005
Referrals
1

4 Friends

  1. Chilly Willy Chilly Willy is offline

    Elite Member

    Chilly Willy
  2. Honey Honey is offline

    Elite Member

    Honey
  3. JWL JWL is offline

    Gold Member

    JWL
  4. sprynkles sprynkles is offline

    Penske material

    sprynkles
Showing Friends 1 to 4 of 4

1091 Likes

Page 1 of 73 123451151 ... LastLast
  1. darksithbunny
    darksithbunny liked post by rockchick On thread : Random funny shit
    I would love to hang this in my home!!!! Great talent MJW!!!!
    Liked On: Yesterday, 08:56 PM
  2. southernbelle
    southernbelle liked post by rockchick On thread : Celebrities at Coachella 2014
    They all look like assholes. All of them!
    Liked On: Yesterday, 05:42 PM
  3. BelledeJour
    BelledeJour liked post by rockchick On thread : Kraptastic Kardashian Klothing megathread
    fabulous figure? How much does Kummy pay the daily fail? ROFL!!!!!
    Liked On: Yesterday, 05:33 PM
  4. Lily Bleu
    Lily Bleu liked post by rockchick On thread : Kraptastic Kardashian Klothing megathread
    fabulous figure? How much does Kummy pay the daily fail? ROFL!!!!!
    Liked On: Yesterday, 05:24 PM
  5. Lily Bleu
    Lily Bleu liked post by rockchick On thread : Beyonce Knowles Out May 2014
    I'm gonna be real mature and just say YUCK! Go home bitch. She loves herself as much as a Kardashian.
    Liked On: Yesterday, 11:19 AM
  6. arie_skop
    arie_skop liked post by rockchick On thread : Kraptastic Kardashian Klothing megathread
    fabulous figure? How much does Kummy pay the daily fail? ROFL!!!!!
    Liked On: Yesterday, 05:09 AM
  7. arie_skop
    arie_skop liked post by rockchick On thread : The Duke and Duchess of Cambridge in Australia on 4/17/2014
    I'm sure she's as sweet as sugar, but I find her incredibly boring.
    Liked On: April 18th, 2014, 04:33 AM
  8. Serendipity
    Serendipity liked post by rockchick On thread : Seth Rogen Calls Nancy Grace a "F--king Dumbass" Over Anti-Marijuana Tweets
    what a joke. Do people really still believe the "reefer madness" propaganda? I've smoked pot off and on for 25 years and NEVER have I been homicidal.
    Liked On: April 17th, 2014, 07:45 PM
  9. SHELLEE
    SHELLEE liked post by rockchick On thread : Seth Rogen Calls Nancy Grace a "F--king Dumbass" Over Anti-Marijuana Tweets
    what a joke. Do people really still believe the "reefer madness" propaganda? I've smoked pot off and on for 25 years and NEVER have I been homicidal.
    Liked On: April 17th, 2014, 06:30 PM
  10. Laurent
    Laurent liked post by rockchick On thread : The woman who never says 'no' to her kids
    yeah I'll take advice from a nut who names her kid Peep. He's gonna be a joke to his classmates. Peep? I'd bitchslap her for that.
    Liked On: April 17th, 2014, 02:10 PM
  11. BelledeJour
    BelledeJour liked post by rockchick On thread : The Duke and Duchess of Cambridge in Australia on 4/17/2014
    I'm sure she's as sweet as sugar, but I find her incredibly boring.
    Liked On: April 17th, 2014, 01:42 PM
  12. Tiny Pixie
    Tiny Pixie liked post by rockchick On thread : The woman who never says 'no' to her kids
    yeah I'll take advice from a nut who names her kid Peep. He's gonna be a joke to his classmates. Peep? I'd bitchslap her for that.
    Liked On: April 17th, 2014, 12:07 PM
  13. cheray
    cheray liked post by rockchick On thread : Tom Cruise 'on cloud nine' after date with fellow Scientologist Laura Prepon
    Is he going to do the couch jumping again?
    Liked On: April 16th, 2014, 08:11 PM
  14. BITTER
    BITTER liked post by rockchick On thread : Lupita Nyong’o in Chanel: MTV Movie Awards 2014
    I dig the dress, but I'm with ya on the fake hair....it's gotta go.
    Liked On: April 15th, 2014, 12:30 PM
  15. twitchy2.0
    twitchy2.0 liked post by rockchick On thread : John Galliano RTW Fall 2014
    THese are ok. My oroblem is in my day, the length of the pants was called highwaters, and that's still with me. I come from a generation where pants should reach your ankles.
    Liked On: April 15th, 2014, 11:52 AM
Page 1 of 73 123451151 ... LastLast